شاركت الإعلامية المصرية، بسنت شمس الدين  مقطع فيديو للفنان المغربي سعد لمجرد عبر خاصية القصص القصيرة بحسابها الشخصي على “الإنستغرام”.

و علقت بسنت شمس  على فيديو لمجرد بتدوينة، جاء فيها : “إنت مش بس قلبك مليح، إنت قلبك قلب طفل صغير بريء وطيب، قلب بيحب الخير للناس والدنيا كلها، ربنا يحبب خلقه فيك كمان وكمان يا مرضي الوالدين”.

 و يشار ان المصرية بسنت شمس الدين سبق و كشفت عن طبيعة علاقتها بالفنان المغربي سعد لمجرد خلال حلولها ضيفة ببرنامج “منا وفينا” مع الاعلامية هبة حيدري المذاع عبر قناة ومنصة “المشهد” .

و نفت بسنت شمس الدين شائعات ارتباطها بسعد لمجرد مصرحة: “قبل أي حاجة سعد لمجرد إنسان متجوز وزوجته ريتا صديقي وأنا لأول مرة بقول الكلام ده وبوجه لها أحلى تحية في الدنيا”.

و أضافت بسنت شمس الدين: “زوجته صديقة مقربة وإحنا على تواصل بشكل دائم كل يومين تلاتة بنتكلم، هي من أحلى الشخصيات وأطيبها وعمرها ما حسيت بالغيرة مني، وظهوري في فيديوهات عفوية مع سعد لمجرد ده لأني شخص مش متصنع وسعد وريتا كمان وكلنا متصالحين مع بعض”.

و اختتمت بالقول: ” حتى قبل ما سعد لمجرد يتجوز ريتا هي كانت موجودة وأنا أعرفها يمكن لأن محدش بيشوفني معاها الناس بتطلع إشاعات، أنا وريتا عمرنا ما اتقابلنا وجها لوجه أنا علاقتي بريتا مع سعد من أول يوم على التليفون طول الوقت”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *