تعليقًا ربما على عودة الفناة شرين عبد الوهاب إلى طليقها السابق حسام حبيب، قال سمية الخشاب إحدى أشهر المتضامنات مع شرين:” “بعد كده يا حبايبي منتعاطفش مع حد عشان منحرقش كتير على الفاضي

وغرّدت سمية الخشاب، قائلة: “المهم يا بنات ويا ستات أرجوكم حاولوا على قد ما تقدروا تبقوا على قدر من المسؤولية، واعرفوا قيمة نفسكم واعرفوا أنكم مش محتاجين أي حد في الدنيا، ده بالعكس هما اللي محتاجينها أكتر“.

وأضافت: “أي علاقة تمنها كرامة الإنسان تغور في ستين داهية، العالم في 6 مليار والله، 8 مليار بس في 2 مليار أشباه بني آدمين مش محسوبين علينا، الواحد لما بيركز في شغله وحياته وشكله بيوصل لمرحلة ملكية مبيبقاش فعلا محتاج لحد، إلا لو هو بلا هوية ولازم يكون تابع لحد عشان يعرف يعيش“.

واختتمت: “بعد كده يا حبايبي منتعاطفش مع حد إلا لما نتأكد أنه هو نفسه متعاطف مع نفسه عشان منحرقش كتير على الفاضي“.

ولم تحدد سمية الخشاب المقصود من تغريداتها، إلا أن رواد مواقع التواصل الاجتماعي أرجعوها لعودة الثنائي شيرين وحسام حبيب بعدالطلاق.

وأعلنت النجمة المصرية شيرين عبدالوهاب، الجمعة، عقد قرانها على مواطنها الفنان حسام حبيب، وذلك في أول حديثٍ لها بعد خروجها من مستشفى لعلاج الإدمان.

وفي أكتوبر الماضي، حرصت سمية الخشاب على دعم شيرين.

ونشرت صورة عبر حسابها على موقعتويتر، تجمعها بـشيرين، وعلقت قائلة إنها تعي ما تمر به المطربة الكبيرة من تحديات وصعاب.

وقالت: “حبيبتي شيرين، ربنا يقويكي، حاسة بيكي وعارفه إنتي بتمري بإيه أكتر من أي حد، وتوجهت بالدعاء إلى الله بأن تعبر هذه الأزمة بالسلامة“.

وأضافت سمية الخشاب: “ما مرّت به شيرين على مدار السنوات الأخيرة يعجز أي شخص آخر عن تحمله، لتختم تغريدتها قائلة: “طيبة القلب ساعات بتبقى ابتلاء أكتر منها نعمة“.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *